- a) costurile de transport, inclusiv costul carburantului;
- b) valoarea redevenţelor şi taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi;
- c) cursurile de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
- a) să ofere calatorului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei, fara majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
- b) să restituie calatorului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;
- a) când neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza calatorului ;
- b) când neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Organizatorul, nici furnizorii de servicii nu le puteau prevede sau evita (modificari de orar sau itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, greve, etc).
- c) când neindeplinirea obligatiilor este imputabilă unui tert care nu are legatura cu furnizarea serviciilor turistice prevazute in contract si au un caracter imprevizibil si inevitabil, pe care Organizatorul, cu tot efortul depus, nu-l puteau prevedea sau evita;
- a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de calator in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in contract (fac exceptie transferurile, mijloacele de transport aferente excursiilor sau programelor optionale, cursele avion unde locurile sunt cunoscute dupa efectuarea procedurilor de check in);
- b) numerele de telefon ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a furnizorului de servicii ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a furnizorului.
- a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Organizatorul;
- b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Organizator, cu rambursarea diferentei de pret;
- c) sa i se ramburseze in termen de 8 zile lucratoare toate sumele achitate in baza contractului, in ziua de joi a saptamanii urmatoare depunerii cereri de restituire.
- a) anularea s-a facut datorita nerealizării numarului minim de persoane mentionat in contract, iar Organizatorul a informat turistul prin mijloacele convenite, cu cel putin 5 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;
- b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile, caz in care responsabilitatea revine companiei aeriene, respective hotelului);
- c) anularea s-a efectuat din vina calatorului sau ca urmare a optiunii acestuia.
-
a) 25 % daca retragerea se face dupa efectuarea rezervarii cu pana la 60 zile inainte de plecare.
b) 50 % daca retragerea se face intre 60 -40 de zile calendaristice înainte de data plecării;
c) 75 % daca retragerea se face intre 29 – 14 de zile calendaristice înainte de data plecării;
d) 100 % daca retragerea se face mai inainte de 14 zile calendaristice înainte de data plecării sau daca turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
e) In cazul ofertelor speciale, Early Booking, Last Minute, City Break, penalizarea este de 100% in orice moment.
Art.6.2. Retragerea sumelor din casierie se va face in ziua de joi a saptamanii urmatoare inregistrarii cererii de restituire.
Art.6.3. În cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, calatorului i se vor retine toate taxele achitate de Organizatorul prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.
Art.6.4. În cazul in care calatorul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, calatorul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli. Art.6.5. Penalizarile echivalente cu preţul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are toate actele necesare, daca acestea nu sunt in buna regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera a statului de destinatie ori de tranzit.
Art. 6.6. Calatorul are obligaţia de a depune in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice şi să solicite numar de inregistrare la Organizator. Orice cererea de renuntare formulată verbal în mod direct ori telefonic nu este luata in considerare.
Art.6.7. Organizatorul va acorda despagubiri pentru eventuale prejudicii morale cauzate din culpa sa în functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract, valoarea acestor despăgubiri neputând fi mai mare decât valaorea pachetului de servicii turistice contractat.
CAPITOLUL VII – RECLAMATII, SESIZĂRI
Art. 7.1. În cazul în care calatorul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar şi explicit cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Organizatorului (sau reprezentantului acesteia – ghidul insoţitor), cât şi prestatorului de servicii (conducerii hotelului, restaurantului) in timpul (pe durata) in care se derulueaza serviciul turistic. Reclamatiile facute dupa terminarea sejurului nu mai pot duce la verificarea temeiniciei nemultumirilor si la inlaturarea inconvenientelor aparute, astfel incat nu pot fi luate in considerere.
Art.7.2. Atat Organizatorul, cat si prestatorul de servicii direct implicat au obligatia de a actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, calatorul va depune la sediul Organizatorului o reclamatie in scris, in termen de maximum 3 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Organizatorul urmand ca, in termen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării sesizării, sa comunice calatorului modul în care s-a realizat soluționarea reclamatiei. Vor fi luate in considerare numai reclamatiile facute in nume personal. Nu vor fi acceptate reclamatiile facute in numele mai multor persoane la finalul programului, despre care Organizatorul nu a fost informat in scris la data producerii evenimentului.
Art.7.3. Daca in urma analizei reclamatiei se constata ca Organizatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate, aceasta va propune alternative de compensare sau va despagubi calatorii reclamanti cu contravaloarea serviciilor neprestate sau incomplet prestate, in termen de 15 zile de la data solutionarii.
CAPITOLUL VIII – ASIGURARI
Art. 8.1. Calatorul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilităţii sau falimentului ORGANIZATORULUI de Societatea de Asigurare-Reasigurare Omniasig Vienna Insurance Group, polita seria I, nr 55488 , valabila pana la data de 31.12.2022.
Art.8.2. Conform O.G. nr. 2/2018 polițele de asigurare acoperă numai pachetele de călătorie nu și rezervările individuale sau biletele de avion care nu sunt asigurate în cazul insolvenței Agenției.
Art.8.3 .Calatorul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare facultativă, care sa acopere taxele de transfer sau a unui contract de asistenta, care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.
Clientul declara pe propria raspundere ca a primit toate informatiile referitoare la achizitionarea asigurarii Storno (protectie pentru anularea calatoriei / protectie medicala). Doresc asigurare : □ DA □x NU
Clientul declara pe propria raspundere ca a primit toate informatiile referitoare la achizitionarea asigurarii medicale de calatorie. Doresc asigurare : □ DA □x NU
CAPITOLUL IX – DOCUMENTELE CONTRACTULUI
Art. 9.1. Constituie parte integrantă din contract următoarele: voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz; programul turistic, cataloage/pliante/oferte, Anexa 1 formularul cu informațiile standard, Anexa 2 declaraţia de consimțământ privind prelucrarea datelor personale, datele de la Protecția Consumatorului, precum și alte înscrisuri/site-ul www. avraamtravel.ro , ale Agenţiei puse la dispoziţia călătorului, în format tipărit sau pe alt suport durabil.
CAPITOLUL X – DISPOZITII FINALE
Art.10.1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte. 11.2. Comercializarea pachetelor de servicii de călătorie și servicii de călătorie asociate se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor O. G. nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate.
Art.10.2. Toate unităţile de cazare, precum şi mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale ţărilor de destinaţie, conform procedurilor interne şi normativelor locale, acolo unde acestea există, care diferă de la o ţară la alta şi de la un tip de destinaţie la altul.
Art.10.3. Călătorul declară că Agenţia l-a informat complet cu privire la condiţiile de comercializare a pachetelor de servicii de călătorie și servicii de călătorie asociate, în conformitate cu prevederile O. G.nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate.
Art.10.4. Litigiile apărute între părţi se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părţile înţeleg să se adreseze instanţelor de judecată competente.
Art.10.5. Contractul va fi interpretat conform legilor din România. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare originale, ambele cu aceeasi valoare juridica, câte un exemplar pentru fiecare parte.
Agentia Organizatoare, Calator,
AVRAAM TRAVEL Nume si prenume…………………………………
Semnatura:
Reprezentanta de Birleanu Costel Administrator,
Semnatura si stampila
Anexa nr.1 Formular cu informaţii standard pentru contractele privind pachete de servicii de călătorie
Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018. Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. SC AVRAAM TRAVEL SRL va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. În plus, conform legislaţiei, SC AVRAAM TRAVEL SRL deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă. Informaţii suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 www.anat.ro/wp-content/uploads/2013/09/OG-2_2018.pdf,urmarind hyperlinkul, călătorul va primi informaţii privind drepturile principale în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018:
1.Detalii plata/avans: In momentul rezervarii pachetului de servicii se va achita un avans de 50% din valoarea pachetului, diferenta putand fi achitata cu pana la 20 de zile calendaristice inainte de plecare, daca rezervarea se face in mai putin de 20 de zile in acest caz se achita integral, exceptie facand pachetele de tip early booking, last minute sau oferte speciale. Plata se poate efectua in euro sau lei la cursul BNR din ziua platii + 2% coeficient de risc valutar.
2. Asezarea in autocar va fi realizata astfel: Pentru circuitele turistice, sejururi si excursiile de 1 zi – de catre insotitorul de grup/reprezentantul agentiei la imbarcare, conform diagramei de imbarcare (in ordinea inscrierii turistilor in agentie) incepand cu bancheta a 2 a.
3. Documente de calatorie: Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, pasaportul sau CARTEA DE IDENTITATE nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data incheierii calatoriei. Copiii care nu au carte de identitate trebuie inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti sau trebuie sa detina pasaport individual. Minorii care calatoresc insotiti de unul dintre parinti, trebuie sa prezinte la frontiera acordul parental al parintelui care nu insoteste minorul, obtinut la notariat. Minorii care calatoresc neinsotiti de parinti, trebuie sa prezinte la punctul de frontiera acordul parental al ambilor parinti, obtinut la notariat, iar adultul insotitor trebuie sa detina cazierul judiciar valabil, in cazul in care nu este ruda de gradul I cu minorul in cauza. Pentru orice alte informatii cat mai actualizate cu data plecării va rugam să accesati www.politiadefrontiera.ro . Alte nationalitati: Cetatenii de alte nationalitati, decat cea romana, sunt obligati sa se informeze si sa obtina documentele necesare calatoriei in functie de tara unde vor sa calatoreasca si tarile de tranzit. Agentia Touroperatoare nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, calatorului nu i se mai restituie contravalorea excursiei. Daca din motive determinate de procedurile si formalitatile de trecere a frontierei, unul sau mai multi turisti sunt retinuti din cauza documentelor nevalabile, bagajelor ilicite sau ilegale, etc , iar timpul de rezolvare a problemelor depaseste 30 de minute, autocarul isi va continua calatoria fara pasagerul sau pasagerii in cauza dupa consumarea celor 30 de minute.
4.Clasificarea unitatilor de cazare: La semnarea contractului de comercializare a pachetului de servicii turistice, turistului/beneficiarului sau reprezentantului acestuia i-a fost adus la cunostintă faptul că, în momentul de fata nu exista in tările de destinatie ale Agentiei Touroperatoare un sistem unic de clasificare a unitatilor de cazare, fiecare tara practicând un sistem propriu de clasificare, in baza legislatiei proprii. In consecintă nu se poate compara în detaliu clasificarea hotelurilor/studiourilor si/sau vilelor turistice de aceeasi categorie din tari diferite. Pe destinatiile promovate de Organizator – unitatile de cazare au fost verificate la momentul contractarii, existand o evaluare proprie a Organizatorului cu privire la calitatea serviciilor. Pentru mai multe detalii se poate consulta catalogul Agentiei Touroperatoare cu privire la clasificarea unitatilor de cazare contractate in functie de locatie, conditii, servicii oferite etc. Toate studiourile contractate de Agentia Touroperatoare pe teritoriul Greciei sunt in sistem de autogospodarire ( self catering ). Pentru locatiile in sistem de autogospodarire se asigura curatenie la fiecare schimb de serie , consumabile si prosoape, doar in unitatile de cazare care mentioneaza ca fiind incluse aceste facilitati.
La unitatile de cazare unde nu sunt specificate suplimente pentru alte tipuri de camere, acestea se acorda in ordinea inscrierilor in agentie.
5.Cazarea /eliberarea camerelor: Cazarea turistilor individuali cat si cei ce sosesc cu autocarul- pe locatiile contractate in sistem garantie pe destinatia Grecia se va face incepand cu ora 14:00 (in functie de disponibilitate), iar eliberarea camerelor se va face in ziua de plecare la ora 09:00. Pentru eventualele daune , fiecare calator raspunde material. Daca turistul paraseste camera inainte de sfarsitul sejurului, Agentia Organizatoare nu ramburseaza contravaloarea zilelor ramase din sejur. Pentru destinatia Turcia –pachete autocar, cat si pe circuitele organizate, cazarea turistilor cat si eliberarea camerelor se va face conform programului prezentat in oferta. Cazarea turistilor individuali se face conform politicii fiecarei locatii in parte.
6.Schimbarea de serii: Agentia recomanda turistilor ce urmeaza sa plece din sejur, de pe destinatiile contractate in sistem de garantie, sa nu mai utilizeze camerele dupa eliberarea acestora. Pana la plecarea cu autocarul puteti lasa bagajele in receptie sau locul stabilit de proprietar, unde se vor afla in siguranta. Puteti profita in timpul asteptarii plecarii cu autocarul de o plimbare, baie sau ultime cumparaturi.
7.Reclamatii: Eventualele reclamatii referitoare la conditiile de cazare sau orice alte nelamuriri legate de desfasurarea programului ce vor fi constatate de către turist la fata locului se vor face în scris direct la agentiile / reprezentantii agentiilor partenere locale din statiune.
8.Excursiile optionale: Datele referitoare la excursiile optionale sunt informative. Zilele in care acestea se efectueaza precum si tarifele acestora vor fi furnizate de catre agentie. Pentru realizarea excursiilor optionale sunt necesare grupuri minime de persoane, in functie de fiecare program in parte.
9.Bunurile pierdute/furate: Agentia Organizatoare nu raspunde pentru bunurile pierdute / furate ale turistilor pe toata durata desfasurarii programului turistic.
10.Mijloacele de transport: Toate mijloacele de transport utilizate de către Agentia Organizatoare prezintă caracteristicile necesare, conform legislatiei în vigoare, pentru a fi destinate transportului international de persoane, având clasificarea cerută de lege. In cazul in care grupul format va avea un numar mai mic de turisti decat cel necesar asigurarii transportului cu autocarul, agentia Touroperat va oferi un mijloc de transport conform cu numarul de persoane (microbuz sau autocar de capacitate mai mica), respectand normele in vigoare referitoare la categoria/clasificarea mijlocului de transport în cauză.
11.Transferurile din tara: In cazul transferurilor din tara, acestea se pot efectua in functie de numarul de persoane cu: autoturism, microbuz sau autocar, locurile nefiind cele de pe diagrama finală de imbarcare, ci aleatorii. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul comunicat in informare cu cel putin 30 de minute inainte si sa contacteze conducatorul auto cu cel putin 1 ora inainte de plecare, deoarece pot aparea decalaje din cauze obiective si independente de agentia Touroperatoare;
12.Reguli privind transportul cu autocarele agentiei, aplicabil pentru circuite, excursii de 1 zi sau sejururi : Daca optati pentru calatoria cu unul dintre autocarele agentiei noastre va rugam sa tineti cont de urmatoarele:
– Prezentarea la locul de imbarcare se va face cu 20 de minute inainte de ora plecarii;
– Pe toata durata traseului se vor face popasuri. Pentru buna desfasurare a programului, turistii sunt rugati sa respecte cu strictete timpul de pauza anuntat inainte de oprire, de catre personalul insotitor.
– Pesoana de contact pentru imbarcare se va contacta cu maxim 2 ore inainte de ora anuntata pentru imbarcare.
– Copiii sunt acceptati sa calatoreasca cu autocarul insotiti si supraveghiati de parinti sau insotitori.
– Folosirea aparatelor personale de radio, tableta, i pod-uri sau CD player este permisa numai in conditiile in care volumul sunetului acestora nu deranjeaza ceilalti pasageri.
– Tarifele de transport autocar permit calatoria cu 1 sau 2 genti de cala de dimensiuni rezonabile, cat si o geanta sau un rucsac de maxim 3 kg, care se poate lua in interiorul autocarului si depozita in locurile special amenajate; nu sub scaune, pe scaune sau pe culoar.
– Pe perioada calatoriei cu autocarul, este interzis fumatul, consumul alimentelor si bauturilor alcoolice. Nerespectarea acestor reglementari, cauzarea de neplaceri sau disconfort conducatorilor auto, personalului insotitor sau celorlalti calatori, poate duce la debarcarea turistului fara ca acesta sa aiba dreptul la despagubiri sau rambursari ulterioare.
– In cazul in care apar intarzieri de orar cauzate de trafic, conditii meteo si formalitati vamale, Organizatorul nu raspunde pentru eventualele pierderi suferite de pasager ca urmare a acestor decalari, orarele fiind informative.
13.Transportul personal: Daca optati pentru a calatori cu autoturismul personal trebuie sa tineti cont de urmatoarele reguli:
Documentele obligatorii ce nu trebuie sa lipseasca conducatorului auto sunt: permisul de conducere, asigurarea de raspundere civila, Cartea Verde, certificatul de inmatriculare al automobilului si procura notariala, in cazul in care nu este proprietarul masinii.
- Informatii privind zborul cu avionul: In functie de conditiile obiective din perioada de operare, compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile partenere, asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
-
În sensul prezentului formular prin agenţie de turism organizatoare se înţelege agenţia de turism organizatoare stabilită pe teritoriul României sau agenţia de turism intermediară stabilită pe teritoriul României, care cumpără în mod direct pachete de la o agenţie de turism organizatoare care nu este stabilită în România, după caz, conform art. 14 din O. G. nr. 2/2018. În cazul prevederilor referitoare la insolvenţă, agenţia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz.
Acte normative:
– Ordonanţa Guvernului nr. 2/2018 : www.anat.ro/wp-content/uploads/2013/09/OG-2_2018.pdf
– Ordinul nr. 156/2019 pentru aprobarea Procedurilor de garantare a sumelor plătite de călători în legătură cu pachetele de servicii de călătorie/serviciile de călătorie asociate în cazul insolvenței agenției de turism organizatoare și procedurile de despăgubire a călătorilor.
- Agentia Organizatoare nu asigura partaje, decat in cazul in care acest lucru este precizat in program
- DA/NU – Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pentru comunicări comerciale ale agenției (oferte turistice)
- DA/NU – Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pentru newsletter-uri (stiri, informatii diverse pe telefon/email despre activitatea agentiei)
- DA/NU – În calitate de titular al autorității părintești / împuternicit al acestuia, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal (nume, prenume, data nașterii) ale copilului/copiilor mei care au vârsta sub 16 ani, menționați în rezervare, necesare pentru executarea contractului. (pct. C este obligatoriu pentru a se putea efectua rezervarea) .
- Am luat cunoștință de faptul că, în cazul în care am fost de acord cu pct. A și B datele mele și a persoanelor menționate în rezervare, nume, prenume, adresa de email, se vor putea prelucra după executarea contractului pana la data de 31.12.2022.
- Cunosc faptul că am posibilitatea să-mi retrag consimtamantul pentru pct. A și B, oricând, printr-o cerere transmisă la e-mail: rezervari@avraamtravel.ro
- Sunt informat/ă că, în cazul în care nu sunt de acord cu pct. A și B, orice date cu caracter personal vor fi eliminate din baza de date de marketing a Agentiei .
- Agentia m-a asigurat că respectă noile norme impuse de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 cu privire la protecția datelor cu caracter personal, menționate în politica de confidențialitate de pe site-ul www.avraamtravel.ro
- De asemenea, am luat la cunoștință că prelucrarea datelor personale necesare pentru facturare (nume, prenume, data nașterii, CNP, C.I. sau pașaport, adresă, telefon, email și naționalitate) se vor păstra conform termenelor prevăzute în legislația financiar-contabilă.
- Am înteles că prelucrarea datelor cu caracter personal menționate în contract este realizată pentru furnizarea serviciilor turistice contractate, pe perioada de valabilitate a acestuia și pe perioada de arhivare.
- Sunt de acord cu transferarea acestor date către companiile afiliate sau colaboratoare, partenerii contractuali ai Agenției din țară și/sau din străinătate implicați în desfășurarea serviciului turistic contractat.
- Sunt informat/ă de faptul că, potrivit legislației în vigoare, datele personale vor fi furnizate către autoritățile din domeniul juridic (poliție, parchet, instanțe de judecată) doar la solicitarea expresă a acestora.
- Agenția m-a asigurat de faptul că datele mele nu vor fi făcute publice, nu vor fi transmise unor terțe părți. Am fost informat/ă că am următoarele drepturi: de acces la date, de rectificare, de ștergere a datelor (dreptul de a fi uitat), de restricționare a prelucrării, de portabilitate a datelor și dreptul la opoziție. Pentru exercitarea acestor drepturi, voi putea trimite o cerere scrisă, la adresa de e-mail : rezervari@avraamtravel.ro